Wykorzystanie potencjału eCommerce i marketplace w sprzedaży produktów i usług.
Ograniczając swoją działalność online do rynku polskiego docieramy jedynie do 0.67% internautów i internautek potencjalnie zainteresowanych naszymi produktami lub usługami. W dobie demokratycznego dostępu do informacji, rynku wyspecjalizowanych firm wspierających globalną sprzedaż, wielu narzędzi i systemów dostępnych w modelu abonamentowym czy coraz bardziej pragmatycznego wykorzystania AI w biznesie dotarcie do serc i portfeli ponad 5.5 miliardów użytkowników internetu staje się celem strategicznym nie tylko wielkich korporacji, ale również przedstawicieli segmentu MŚP, startupów czy soloprzedsiębiorców.
Podczas naszego szkolenia zapoznamy się z kluczowymi elementami strategii biznesowej uwzględniającej efektywne wykorzystywanie globalnego potencjału eCommerce tj.
- profil kupującego online i potencjał rynku eCommerce w Polsce, EU i na świecie,
- najczęściej występujące obawy i bariery napotykane przez przedsiębiorców w rozpoczęciu przygody z cross-border wraz z praktycznymi rozwiązaniami,
- źródła inspiracji i wartościowych informacji o rynkach zagranicznych,
- przykład benchmarku globalnego potencjału sprzedaży online dla przykładowego klienta prowadzącego sprzedaż B2C na rynku EU,
- omówienie ciekawych platform marketplace z całego świata pozwalających rozwinąć skrzydła w sprzedaży międzynarodowej online,
- najważniejsze serwisy, narzędzia i platformy wspierające obecnie przedsiębiorstwa w ekspansji międzynarodowej eCommerce
Trener : Konrad Zach – Founder&CEO thinkhub.pl
Ekspert eCommerce z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowie oraz rozwoju internetowych kanałów sprzedaży B2B, B2C i marketplace w Polsce, krajach Unii Europejskiej i Azji. Założyciel firmy consultingowej thinkhub, mentor startupów z branży digital, wykładowca przedmiotów związanych z cyfrową transformacją na Akademii Leona Koźmińskiego.